Toiminta

Ylivieskan Kansallisseuran sopimusasiakirja ja sen 11 pykälää sisältävät säännöt allekirjoitettiin 10.3. 1928. Yhdistyksen tarkoitus ja toiminnan laatu kirjattiin ”Yhdistys toimii kaikin luvallisin keinoin kansallisen kokoomuspuolueen hyväksi”. Tältä pohjalta syntyi konservatiivinen porvarismia edistävä yhdistys Ylivieskaan.

Ylivieskan Kokoomuksen toiminnan tärkeimpiä tehtäviä on vaikuttaa kuntapolitiikassa Kokoomuksen pääperiaatteille rakentuvien pyrkimysten toteuttamiseksi. Ylivieskan Kokoomus kuuluu paikallisyhdistyksenä Kansallisen Kokoomukseen ja Pohjois-Pohjanmaan Kokoomukseen.

Yhdistyksen hallituksen jäsenet sekä luottamushenkilöt löydät Yhteystieto-sivulta.

Tule mukaan toimintaan

Jäsenenä sinulla on mahdollisuus tehdä politiikkaa muiden kokoomuslaisten kanssa ja voit asettua ehdolle kuntavaaleissa Kokoomuksen listalla. Kaikki jäsenemme ovat aina tervetulleita niin yhdistyksen tapahtumiin kuin vuosittain järjestettäviin sääntömääräisiin kevät- ja syyskokouksiin.

Paikallisyhdistyksen toiminnan lisäksi voit osallistua Kokoomuksen sekä Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen toimintaan.

Tervetuloa mukaan , sinua tarvitaan!